تماس با ما

آدرس:

خوزستان، دزفول

خ منتظری بین ابوریحان و 22بهمن

ساعت کاری:

صبح 9 الی 13:30

عصر 17 الی 22

 

تلفن تماس:

061-44229329 و 09397667977

لطفا قوانین و مقررات را از این صفحه مطالعه بفرمایید

پشتیبانی آنلاین:

پشتیبانی آنلاین هفت روز هفته ۲۴ ساعته می‌باشد. مدت زمان احتمالی پاسخگویی در ساعات اداری به سرعت است و در ساعات غیر اداری حداکثر تا ۲ ساعت می‌باشد.

جهت پاسخگویی سریع لطفا با پشتیبانان آنلاین ما در ارتباط باشید.

روند استرداد وجه، مدت زمان تحويل، روند مرجوعی محصول، نحوه حل مشکلات فروشگاه:

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی پوشاک وسیسمونی توکا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سفارش:

زمان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک و سیسمونی توکا، بصورت ۲۴ ساعته و تمام طول هفته می باشد.

در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول،امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای فروشگاه اینترنتی پوشاک و سیسمونی توکا محفوظ می باشد.

پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس گیرنده الزامی است زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس،پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.

نحوه ارسال سفارش
تمام سفارشات پس از ثبت سفارش و خرید در سایت، حداکثر بعد از ۳ روز کاری از طریق پست سفارشی و یا پیشتاز بنا به درخواست مشتری ارسال خواهد شد.

سفارشات بعد از ارسال مرسوله، ۳ الی ۵ روزه، بدست مشتریان خواهد رسید. این زمان تقریبی بوده و طولانی شدن زمان تحویل کالا برعهده اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری می باشد و هیچ مسولیتی متوجه سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک وسیسمونی توکا نخواهد بود.

 

روش پرداخت
پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟
پرداخت با درگاه بانکی امن ، با تمام کارت های عضو شتاب. اطلاعات حساب و کارت شما به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی پوشاک و سیسمونی توکا ذخیره نخواهد شد و به طور مستقیم به درگاه بانک متصل می شوید.

کاربران عزیز سایت فروشگاه اینترنتی توکا می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با تمام کارت های عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد

 

کالای برگشتی
درصورت ناقص بودن سایز و یا ایراد داشتن کالای ارسالی توسط فروشگاه اینترنتی پوشاک و سیسمونی توکا کالا بازگردانی می شود

جهت ارتباط با بخش تعویض کالا لطفا یا شماره تلفن 09397667977  یا 06142229329 فروشگاه اینترنتی پوشاک و سیسمونی توکا در ارتباط باشید.

 

روند استرداد وجه
در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

 

مدت زمان تحويل
در شرایط معمول ارسال از طریق پست پیشتاز بین ۳ تا ۵ روز کاری به طول خواهد انجامید.

 

روند مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات

با توجه به مسئولیت حرفه ای که در قبال خریداران گرامی داریم، سلامت کلیه ی محصولات را قبل از ارسال بررسی می کنیم.

ضمانت ۷ روز بازگشت کالا
در راستای ایجاد سرویس های ارزش افزوده، این امکان را ایجاد شده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست و پرو باشند و هر گونه نقص شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.

آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

 

انصراف از خرید
در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگها یا برچسبهای کالا جدا نشده باشد، مشتری میتواند تا حداکثر ۷ روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند. ( انصراف از خرید کالاهایی که به سفارش مشتری و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود )

لازم به ذکر است در این صورت هزینه ی ارسال اولیه ی کالا به مشتری و هزینه ی بازگشت کالا بر عهده ی مشتری بوده و بعد از کسر هزینه ی ارسال، باقی وجه را به طور میانگین تا ۷۲ ساعت بعد واریز خواهد کرد.

برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکانپذیر خواهد بود که از کالا استفاده ای نشده باشد.

 

شرایط بازگشت کالا
برای بازگشت دادن، باید کالا به خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته بندی شده و لوازم جانبی به همراه فاکتور، گارانتی و… همراه با محصول ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی بسته بندی اصلی کالا و یا مخدوش و پاره شدن بسته بندی اصلی باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا میگردد.

مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه ی ارسال بر عهده ی ما بوده و معیار بازگشت هزینه ی ارسال کالا، رسید پستی می باشد.

در صورت ارسال کالا به روشهای دیگر مانند اتوبوس یا تیپاکس، هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری خواهد بود.

پس از پذیرش کالای بازگشتی، تیم فنی آن کالا را تست کرده و نتیجه به طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام میگردد.

بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی در صورتی که کالا، خارج از قوانین بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال میگردد و هزینه ی ارسال به عهدهی مشتری خواهد بود.

در صورتی که آسیب دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، همان کالای آسیب دیده را مجددا برای مشتری ارسال میکند.

در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

 

شرایط بازگشت وجه
بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی میماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته بندی و ارسال فرستاده شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا میکند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد. ( واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود )

 

مدت زمان تحویل کالا و شیوه حمل
همه ی سفارشهای ثبت شده در سایت در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر پس از تأیید واحد انبار، به واحد بسته بندی و ارسال فرستاده میشود.

با توجه به نوع ارسال انتخابی و ساعت ثبت سفارش، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد. سفارشهای پست پیشتاز و ارسال رایگان اگر تا قبل از ساعت دوازده ظهر تکمیل شوند در همان روز ارسال میشوند.

سفارشهای تیپاکس تا ساعت ۱۶ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و ۱۲ پنجشنبه ها و همچنین سفارشهای ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری بعد از تأیید واحد انبار، ارسال خواهد شد.

مدت زمان تحویل کالا در روش های مختلف متفاوت و به شرح زیر می باشد :

پست پیشتاز: زمان تحویل کالا در این روش طبق اعلام پست جمهوری اسلامی بین ۳ تا ۴ روز کاری تعیین شده است. هزینه ی این روش بسته به وزن کالای انتخابی و تعرفه ی تعیین شده ی پست محاسبه شده و به مبلغ سبد خرید شما اضافه میگردد. چنانچه وضعیت سفارش شما تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز کاری تکمیل شده باشد همان روز ارسال خواهد شد.

اتوبوسرانی: هنگام ثبت سفارش، مبلغ سی هزار تومان به مبلغ سبد خرید شما اضافه خواهد شد و مابقی هزینه توسط پرداخت خواهد شد. البته ممکن است ترمینال مقصد هرینه ناچیزی بابت انبارداری دریافت کند.

تیپاکس: یکی از روشهای معتبر و شناخته شده برای ارسال کالا تیپاکس میباشد. با ارسال مرسولات توسط تیپاکس در شهرهای مرکزی تا ۲۴ ساعت و در سایر نقاط تا ۴۸ ساعت (به جز روزهای تعطیل) مرسوله تحویل میگردد.

 

رسیدگی به شکایات و ثبت شکایت

مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق تلفن یا واتساپ با شماره های زیر در ارتباط باشند

06142229329 – 09397667977